Del artiklen:

Økonomisk Ugebrev står midt i en omfattende digital transformationmed en stribe spændende udviklingsprojekter. Derfor søger vi en skarp ung digital indfødt til at videreudvikle vores position som et relevant og dybt værdiskabende nyhedsmedie.

Du skal være med til at udvikle samt drive content strategier og customer journeys, med afsæt i data analytics og dyb forståelse for vores medlemmers behov og adfærd. Nøgleord for dig vil blive lead generering, konvertering, interaktion og værdiskabelse.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores digitale udviklingsteam for at sikre en brugeroplevelse med relevant og værdiskabende indhold leveret let, lækkert og tilgængeligt for vores medlemmer.

Konkret skal du leve op til følgende:

  • Du skal have en vis erfaring med digital dialog og markedsføring
  • Du skal tænke ’outside-in’ med afsæt i vores medlemmers behov
  • Du skal arbejde analytisk, data drevet og målstyret
  • Du skal brænde for at skabe leads og konvertering gennem den digitale dialog
  • Du skal kunne kommunikere så vores medlemmer oplever interaktionen relevant og værdiskabende
  • Du skal have et stort drive og være klar til en masse spændende udfordringer

Vi tilbyder:

  • En arbejdsuge på 10-15 timer med mulighed for mere
  • Et fleksibelt job med frihed under ansvar
  • Indgående kendskab til det danske erhvervsliv
  • Erhvervserfaring inden for digital marketing
  • Et uformelt og fordomsfrit arbejdsmiljø i en vækstvirksomhed

Økonomisk Ugebrev A/Ser en mindre dansk medievirksomhed, som udgiver fire nyhedsbreve til toppen af dansk erhvervsliv, den finansielle sektor og til private og halvprofessionelle aktieinvestorer. Økonomisk Ugebrev har eksisteret i mere end 25 år, og nyhedsbrevene kendes af store dele af erhvervslivet – for sin troværdighed, dybdeborende og dagsordenssættende journalistisk og analyser. Vi holder til i Pilestræde i hjertet København.

Vi glæder os til at læse din ansøgning

Yderligere information: Tine Senger, telefon: 4010 7603

Ansøgning, CV samt relevante dokumenter sendes til Linda Hardø på lh@ugebrev.dk. Mærk emnefeltet i email “Marketing”