Virksomheders ledelser bliver i 2015 nødt til at forholde sig til deres tilstedeværelse på sociale medier, og hvordan de udnytter de nye forretningsmæssige muligheder. Kraften bag sociale medier er nu blevet så stor, at virksomheder taber momentum og konkurrencekraft, hvis de ikke er med. Det handler både om branding, markedsføring, salg og kommunikation med kunder, leverandører og andre interessenter, skriver direktør Peter Smedegaard fra virksomheden Convertic, der assisterer virksomheder og brands med at få udbytte af online-forretningen.
Finans
Sociale netværk vokser sig stærkere og større
Økonomisk ugebrev
fredag 16. januar 2015 kl. 9:31
Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev
ØU Top100 Finansvirksomhed
Få de vigtigste om bank, realkredit, forsikring, pension
Udkommer hver mandag.
[postviewcount]
Relaterede nyheder
Nyt kæmpe erstatningskrav mod PwC efter forsikringskrak
torsdag 16. november 2023
11:25
Mød vores nye knivskarpe analytiker, Per Grønborg!
torsdag 22. juni 2023
12:06
Jobannoncer
Finance/Business Controller til Anzet A/S
Region Sjælland
Dansk Sygeplejeråd søger digitalt indstillet økonomimedarbejder med erfaring i regnskabsprocessen fra A-Z
Region Hovedstaden
Medarbejder til tilsynet med markedet for kryptoaktiver og betalingstjenester
Region H
CEO for Rejsekort & Rejseplan A/S
Region H
Spændende og alsidig stilling som økonomi- og administrationschef
Region Hovedstaden
Nyt job
Aage V. Jensen Naturfond søger en erfaren økonomichef
Region Hovedstaden
Forbrugerrådet Tænk søger en ny direktør
Region Hovedstaden
INSTITUTLEDER PÅ AAU BUSINESS SCHOOL – Aalborg Universitet
Region Nordjylland
Økonom til tilsynet med realkreditinstitutter
Region H
Økonom til analyser af arbejdsmarkedet
Region H
Financial Controller til Process Integration ApS
Region Midt
Liftra ApS i Aalborg søger en Finance Controller med ”speciale” i Transfer Pricing
Region Nordjylland
Skatteministeriet søger kontorchef til Organisering og Governance
Region H