Del artiklen:

Grøn branding i et investeringsperspektiv

Mød Økonomisk Ugebrev Ledelse på Forum for Strategisk CSR den 25. september, hvor temaet et Grøn Branding i et Investeringsperspektiv. Økonomisk Ugebrevs journalist og redaktør Joachim Kattrup er moderator på debatten, hvor du også kan møde Claus Teilmann Petersen, Vice President Group CSR i Pandora, Anne-Sophie Stokbro, CSR-chef hos Berendsen, Mikkel Høegh, afdelingsdirektør i BRF Kredit, Glenn Frommer, Founding Father and CEO i ESG Matters samt Morten Nielsen, ejer af SDG Business.

Markedsføringen tænkes som regel rettet mod kunderne, for det er dem, der køberprodukterne. Men på sidelinjen står investorerne og følger nøje med. Vellykket grøn branding kan derfor have betydning langt ud over salget af produkter og markedspositioneringen. Gennem to paneler belyses, hvor stor betydning grøn markedsføring har i forhold til investorrelationen, og hvor meget det gør i forhold til virksomhedernes operationelle muligheder.

Hvornår: d. 25. september kl. 14 – 17
Hvor: BRFkredit, Klampenborgvej 205, 2800 Kongens Lyngby
Adgang: Mødet er et åbent møde under Forum for Strategisk CSR
Pris: 2.450 kr. ekskl. moms. Medlemskab af Forum for Strategisk CSR: 9.500 kr. for 4 møder. Første møde er dog gratis og uforpligtende. Send mail til jp@csr-link.dk for at tilmelde dig eller høre mere om program for kommende møder.
Tema: ESG-investeringer og CSR-indsats
Partnere: K1 – kommunikationsbranchens Community og Økonomisk Ugebrev – Ledelse

Læs mere her: http://www.strategisk-csr.dk/20170925-groen-branding-i-et-investeringsperspektiv/

Skriv en kommentar

Please enter your comment!
Indtast dit navn her