I årets survey har vi stillet spørgsmålet til investorerne: ”Hvordan har du oplevet rådgivningen fra din primære Private Banking-bank i efteråret – med bratte fald på aktiemarkedet?” Danske Bank topper med 28 procent ”tilfredse” kunder, efterfulgt af Nordnet og Handelsbanken. I bunden ligger Jyske bank med 42 procent utilfredse kunder
Som privat investor kan man meget let blive rundforvirret, hvis man kigger tilbage på det seneste halve år på aktiemarkederne. I slutningen af december var det let at være kritisk overfor sin bankrådgiver, hvis man havde taget hele turen med ned på aktiemarkederne og stod tilbage med voldsomme kurstab. Sidenhen har markedet genvundet en stor del af kurstabene i efteråret. Under alle omstændigheder er der stor forskel på, hvordan PB-kunderne har oplevet rådgivningen i de forskellige banker. Særligt negativt udskiller Jyske Bank sig med hele 42 procent utilfredse kunder, efterfulgt af Alm. Brand, Nordea og Nykredit med 30 procent utilfredse kunder.
Intro-pris i 3 måneder
Få unik indsigt i de vigtigste erhvervsbegivenheder og dybdegående analyser, så du som investor, rådgiver og topleder kan handle proaktivt og kapitalisere på ændringer.
- Fuld adgang til ugebrev.dk
- Nyhedsmails med daglige opdateringer
- Ingen binding
199 kr./måned
Normalpris 349 kr./måned
199 kr./md. de første tre måneder,
herefter 349 kr./md.
Allerede abonnent? Log ind her











