Danskernes forbrug af medier bliver stadig mere individualiseret. Udbuddet er stort og diversiteten mellem brugerne er stor. Sociale medier er med til at øge fragmenteringen. Alder, familiemønster, kulturel baggrund, uddannelse etc. giver meget forskellige behov for adgang til nyheder, underholdning og anden information via elektroniske medier. Samtidig er udbyderne mange. TV udbyderne Stofa, YouSee, Netflix og HBO har lanceret et opgør med de faste tv-pakker, hvorved kunderne nu selv kan vælge udvalgte kanaler og programmer. Det vil uden tvivl lægge et stigende pres på modellen bag Danmarks Radio, skriver bestyrelseseksperten Teddy Wivel.
Finans
DR’s strategi undergraves af markedsudvikling
Økonomisk ugebrev
torsdag 20. august 2015 kl. 10:40
Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev
ØU Top100 Finansvirksomhed
Få de vigtigste om bank, realkredit, forsikring, pension
Udkommer hver mandag.
[postviewcount]
Relaterede nyheder
Nyt kæmpe erstatningskrav mod PwC efter forsikringskrak
torsdag 16. november 2023
11:25
Mød vores nye knivskarpe analytiker, Per Grønborg!
torsdag 22. juni 2023
12:06
Jobannoncer
Finance Controller – få sparringspartnere fra hele Europa (fuldtid)
Region Syddanmark
Analytisk stærk økonomiprofil med interesse for grøn omstilling
Region Sjælland
Chefkonsulent til finanslovsarbejde i Miljø- og Ligestillingsministeriets departement
Region Hovedstaden
Senior Accountant – få sparringspartnere fra hele Europa (fuldtid)
Region Syddanmark
Fondsrådgiver til behandling af ansøgninger og projektopfølgning
Region Hovedstaden
Er du Midtsjællands stærkeste økonomiansvarlige?
Region Sjælland
Udløber snart
Chief Financial Officer til Aabenraa Havn
Region Syddanmark
CODAN Companies ApS søger en Transfer Pricing Specialist
Region Sjælland
Informationsspecialist til Data Governance
Region Hovedstaden
Finance Process Owner/Product Owner til Koncernfinans
Region Hovedstaden
Økonomikonsulent til BUPL’s økonomienhed
Region Hovedstaden
Financial Controller for Stena Bulk A/S
Region Hovedstaden