Nykredit og de ligeglade: Kommunikationseksperter lever højt på forestillingen om, at medieballade betyder noget, og på påstanden om, at hvis folk ikke kan lide et budskab, så er det formuleringen eller timingen, der er noget i vejen med. Den påstand lyder da også i debatten om Nykredits bidragsforhøjelser, selv fra tidligere Tryg-chef Stine Bosse. I virkeligheden er kommunikationsrådene og medieballaden temmelig ligegyldig, for kunderne finder sig i det meste, og politisk sker der nok ikke noget, mener både Børsens chefredaktør Niels Lunde og Finans.dk’s kommentator Mads Christian Esbensen.
Finans
Erhvervsdækning: Kommentator-synspunkt, vi ikke har hørt før
Økonomisk ugebrev
fredag 18. marts 2016 kl. 10:38
Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev
ØU Top100 Finansvirksomhed
Få de vigtigste om bank, realkredit, forsikring, pension
Udkommer hver mandag.
[postviewcount]
Relaterede nyheder
Nyt kæmpe erstatningskrav mod PwC efter forsikringskrak
torsdag 16. november 2023
11:25
Mød vores nye knivskarpe analytiker, Per Grønborg!
torsdag 22. juni 2023
12:06
Jobannoncer
Controller/økonomimedarbejder – få den brede vifte af økonomiopgaver
Region H
Finance/Business Controller til Anzet A/S
Region Sjælland
CEO for Rejsekort & Rejseplan A/S
Region H
Liftra ApS i Aalborg søger en Finance Controller med ”speciale” i Transfer Pricing
Region Nordjylland