Managing partner Finn Rants fra Boyden har de seneste år trukket Boyden frem fra en bundplacering i Top 30 til en placering i Top 10. Økonomisk Ugebrev har spurgt Finn Rants om baggrunden for den stærke fremgang.
Nu ved vi, at searchbranchen er meget personafhængig, og du har været med i front i mange år, tidligere hos Amrop. Kan væksten forklares med, at du har formået at trække dine gamle kunder med over? ”Det er klart, at en del af forretningen de første år blev genereret af de kunder, jeg kendte fra tidligere, og som fortsat gerne ville samarbejde med mig. Men den næste fase i væksten skyldes i høj grad det dygtige team, vi har fået skabt. Det ville jeg ikke kunne løfte alene. Det er et teamarbejde, hvor vi har et rigtigt godt samarbejde, og hvor vi også fortsætter med at tage markedsandele. Det er ikke ”Finn Rants” det hele.”
Hele artiklen blev udgivet i Økonomisk Ugebrev Finanse nr. 37/2016.
- Er du abonnent kan du tilgå udgivelsen og læse hele artiklen. (Hent adgangskode)
- Er du ikke abonnent kan du prøve 3 uger gratis nedenfor, hvorefter du får adgang til hele udgivelsen.