Virksomheders ledelser bliver i 2015 nødt til at forholde sig til deres tilstedeværelse på sociale medier, og hvordan de udnytter de nye forretningsmæssige muligheder. Kraften bag sociale medier er nu blevet så stor, at virksomheder taber momentum og konkurrencekraft, hvis de ikke er med. Det handler både om branding, markedsføring, salg og kommunikation med kunder, leverandører og andre interessenter, skriver direktør Peter Smedegaard fra virksomheden Convertic, der assisterer virksomheder og brands med at få udbytte af online-forretningen.
Finans
Sociale netværk vokser sig stærkere og større
Økonomisk ugebrev
fredag 16. januar 2015 kl. 9:31
Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev
ØU Top100 Finansvirksomhed
Få de vigtigste om bank, realkredit, forsikring, pension
Udkommer hver mandag.
[postviewcount]
Relaterede nyheder
Nyt kæmpe erstatningskrav mod PwC efter forsikringskrak
torsdag 16. november 2023
11:25
Mød vores nye knivskarpe analytiker, Per Grønborg!
torsdag 22. juni 2023
12:06
Jobannoncer
CEO for Rejsekort & Rejseplan A/S
Region H
Controller/økonomimedarbejder – få den brede vifte af økonomiopgaver
Region H
Finance/Business Controller til Anzet A/S
Region Sjælland
Liftra ApS i Aalborg søger en Finance Controller med ”speciale” i Transfer Pricing
Region Nordjylland