Siden vi skrev om Stylepit sidst i slutningen af april (AktieUgebrevet 15/2014) er der sket store omvæltninger. På positivsiden ser navneskiftet fra Smart Guy til Stylepit ud til at være forløbet tilfredsstillende, og navnet er slået fast gennem bl.a. tv-reklamer.
På negativsiden har tiden budt på store ledelsesmæssige ændringer. Den næsten nytiltrådte topledelse (bestyrelsesformand Klaus Nyengaard og CEO Thomas Wandahl) er smidt på porten af de oprindelige stiftere med Nicolai Kærgaard i spidsen, som er genindtrådt i bestyrelsen og har taget formandsposten. Ud er også røget Hummel-direktør Christian Stadil.
Fusion på trapperne
Den største og seneste nyhed er dog hensigtserklæringen om en fusion med norske Conseptor, som bl.a. ejer mærkerne Solid, Peppercorn, m.fl. og forventeligt omsætter for lige over 500 mio. NOK.
Abonnenter kan læse hele artiklen i Økonomisk Ugebrev Formue / AktieUgebrevet nr. 32. Er du ikke abonnent, kan du prøve 3 uger gratis her