Det danskbaserede, men svensk noterede, selskab med aktiviteter indenfor sports betting leverede en solid organisk vækst i 3. kvartalsregnskabet på 25%. Væksten inkl. effekter fra opkøb var på 54% og resulterede i et løft af omsætningen til 17,1 mio. EUR i kvartalet.
Omsætningen blev bl.a. løftet af nye opkøb i Sverige og USA. Særligt sidstnævnte kan være interessant, da en lovændring har åbnet for nye muligheder indenfor sportsbetting. Senest har f.eks. delstaten Colorado gennemført en folkeafstemning om sportsbetting.
Dette og meget andet forventer vi at Better Collective’s CEO og Co-Founder Jesper Søgaard vi fortælle mere om når han præsenterer selskabet og dets investeringscase på vores kapitalmarkedseftermiddag d. 21. november, kl. 15-18 sammen med flere andre selskaber. Læs mere om arrangementet her, hvor det også er muligt at tilmelde sig.
Billetterne fordeles efter først-til-mølle-princippet.
Better Collective:
Better Collective er verdens førende affiliate marketing-selskab inden for online sports betting. Den væsentligste vækstdriver i de kommende år er den fortsatte konsolidering af markedet og de nye muligheder i det amerikanske marked, som efter en lovændring i 2018 er begyndt at åbne for online sports betting.