B&O var engang synonymt med høj kvalitet og moderne udfordrende design, men på et tidspunkt begyndte mærket at miste grebet om de yngre generationer. B&O var ved at blive et ”forældre-brand”.
Det kunne aflæses i B&O’s regnskabstal, som i perioden 2012/13 – 2016/17 gav et underskud før skat på 1,3 mia. kr. Men i 2017/18 vendte skuden, og selskabet slettede for første gang i seks...
Vær et skridt foran
Få unik indsigt i de vigtigste erhvervsbegivenheder og dybdegående analyser, så du som investor, rådgiver og topleder kan handle proaktivt og kapitalisere på ændringer.
- Vi filtrerer støjen fra den daglige nyhedscyklus og analyserer de mest betydningsfulde tendenser.
- Du får dybdegående og faktatjekket journalistik om vigtige erhvervsbegivenheder lige nu.
- Adgang til alle artikler på ugebrev.dk.
399,-
pr. måned
Allerede abonnent? Log ind her