Guide: Fem globale trends indenfor e-handel

(ARKIV) Nordea domicil i Ørestad Nord, den 6. september 2017. Mens Ringkjøbing Landbobank ligger i top, ligger landets to største banker i bunden, når det kommer til image. Det skriver Ritzau, mandag den 3. september 2018.. (Foto: Sarah Christine Nørgaard/Ritzau Scanpix)

Asiatiske webshops kaprer mange kunder i Europa. Men trafikken kan også gå den anden vej, og velstående kinesere vil gerne betale en høj pris for skandinaviske mærkevarer, anfører Nordea i en gennemgang over de aktuelle trends indenfor e-handel. Skal man sælge herhjemme, skal man tage forbrugerens vægtning af bæredygtighed alvorligt, påpeger banken.

Det er lang tid siden, at detailhandlere har troet, at alt var godt, så længe forbrugerne også havde mulighed for at købe deres varer på nettet. Også her skal man følge udviklingen blandt forbrugerne – ligesom butikkerne i den fysiske verden skal ligge de rigtige steder, have den rigtige størrelse, indretning, god service og så videre. Nordea har udarbejdet en guide med fem aktuelle trends indenfor e-handel, som...

Skriv en kommentar

Please enter your comment!
Indtast dit navn her